nedeľa 15. novembra 2015

Aj začať niekde treba

Hoj ľudkovia ^^. Opäť Vás tu zdravý BG. Akože tak dlhšie som premýšľala o čom by mohol byť môj "prvý" príspevok (dopomohla mi k tomuto môjmu záveru Evalien). Takže kde tak začať ....

Raz pradávno, keď som bola feľký fanda Bleach (to boli moje začiatky s Narutom) som si tak povedala: "Omg, táto scéna je taká epická a tie jeho oči sú so beautiful ... Neskúsim niečo načmárať?" Hej, pred tým som vôbec nekreslila, ak sa neráta výtvarka. Ku kresleniu a celkovo k čistému papieru a predmetu, ktorý na ňom zanechá nejakú tu stopu som nikdy nemala nejaký obrovský vzťah ... ale bavilo ma to, aj keď som nebola "úžasná maliarka".

Určite to poznáte. Len tak si niečo robíte a zrazu vám len tak zrak padne na nejakú foto a vy si poviete: Páááni, to ale vyzerá awesome! Škoda, že nemám talent na kreslenie.
Omyl! Aj keď to zo začiatku bude vyzerať, že aj 5-ročné decko by to nakreslilo od vás krajšie a potom by sa vám za to vaše čudo, čo k predlohe má státisíce kilometrov ďaleko smialo ... začiatky sú ťažké vždy. Nie vždy každému to ide hneď od ruky, u niekoho (každého) to chce tréning, snahu a nie to hneď vzdať na prvom kroku, kde mu dáte šikmo oko a potom vyzerá, jak keby bol mentálne retardovaný (vlastná skúsenosť a nie raz xD). Proste chce to čas, nervy, snahu a hlavne Vás to musí aspoň trochu baviť.


No trošku som odbočila xD. A tak, jak som kukala zrazu len: Páááni, ten má beautiful kukuč *-*. A tie oči ... no awesome. A zrazu ... sa v mojej divnej a zvrhlej hlave objavila myšlienka a nato som pocítila divný, až priam šteklivý pocit v prstoch. A tu ma to napadlo. Skúsim niečo načmárať. Schytila som prvý biely papier, ceruzku (tupú jak prdel) a vrhla som sa na internet hľadať voľjaký pjekný obr jak predlohu. Netrvalo dlho a mala som vybrané ... no a tu zase tie debilné myšlienky: Je to ťažké, to nedáš, rovno to vzdaj, vidíš tie detaily? to v živote nedáš ... Na podporu krásne slová.

No ja som sa nasrala a vrhla sa nato. Trvalo to ... toľkými gumovancami by sa mohli zakryť aj bezdomovci. Doslova by ste mohli hrať schovku. A keď bol môj výtvor hotový ...

Div som neskákala 5 metrov do výšky, taká som bola šťastná. Prvý pokus nič moc ... ale v tej chvíli to bolo podľa mojich očí úžasné ... také úžasné, že som bežala za mamou a celá natešená som jej to ukázala (anime nemá rada .... ani otec ... ani nikto iný v mojej rodine) ona len také že: uch, to čo tá kreslila, ale tvár sa príjemne alebo čo najmenej znechutene, predsa jej to robí radosť ... moc tú nechuť neskrývala, ale mne to bolo jedno. Nato, že to bol môj prvý výtvor som bola na to neskutočne pyšná. ^^



 (Btw, Ulquiorru som vtedy kreslila xD. On bol môj prvý ^^ xD ... a hej hej, jo mám ho rada. Jedna z naj postáv v celom Bleach ^^).


No a tak nejak bol môj začiatok. Dá sa povedať, že ku kresleniu ma doviedlo anime. Proste ten neopísateľný pocit, že vidíte niečo awesome a máte chuť to nakresliť alebo že vidíte svoju obľúbenú postavu a chcete ju nakresliť. Teraz myslím, že som pokročila. Nemôžem povedať, že o veľký (priam gigantický skok) ale aspoň o nejaký nepatrný krôčik dúfam, že áno ^^. Všetci tvrdia, že kreslím dobre, super ... no ja ten pocit nemám. Chce to zlepšiť, vždy je čo zlepšovať a v mojom prípade toho je neuveriteľná kopa vecí.


Pomaly ale isto sa snažím prejsť od ceruzky aj ku farebným tentononsom xD. Musím si kúpiť kvalitnejšie pastelky -.- lebo tie čo mám ... no komment.
No ak mám povedať pravdu .... rada kreslím pre ostatných. Ja viem, je to nemysliteľné, keď zoberieme do úvahy to, že to nie je dobré ... ale proste im chcem urobiť radosť. Chcem, aby pri pohľade na tú nedokonalosť sa im na tvári objavil úsmev. Už len to ma núti sa viacej zdokonalovať .... jop, budu sa snažiť ^^.


V súčasnosti už mám za sebou niečo vyše 40 začmáraných papierov, ktoré si aj keď sa total nevydaria a vypadajú jak keby ich niekto prešiel parným valcom, alebo im náhodne sprehádzal oči s ústami, ústa s uchom ... no strach ... tak aj napriek tomu si to ukladám a niekedy sa aj pekne zasmejem xD. Aspoň vidím, či som spravila nejaký ten krôčik dopredu na pevnú zem a nie do sračiek xD.




No tak hento sú moje staršie kresby xD. Viem, nič moc, ale snaha bola ^^. Btw, ten prvý, je môj prvý pokus xD. I know, je strašný. A ten druhý ... to je niečo z novšieho vydania. Pochopiteľne som ho možno kreslila pred 3-4 mesiacmi, ale na porovnanie som chcela dať Ulquiorru a Ulquiorru ^^. A som nevedela jak sa podpisovať ... ja viem, je to smiešne a vtipné, ale podpis mám niečo na štýl : BG PiccaSo ... ten prívlastok som dostala od Evalien, a keďže som to brala s humorom a skôr niečo na spôsob toho, že to vôbec nie je pekné a s Picassom ani z ďaleka porovnávať nemôže (ešte to), tak som tam dala dve c a jedno s na znak toho, že to vôbec nie je úžasné xD. Viem, byť to divné.

Takže ďakujem za prečítanie a kritiku prijímam s otvorenou náručou. Možno sa ešte s mojimi výtvormi stretnete, uvidím ešte ^^. Vidíme sa nabudúce ^^.



                                                             Sayonaraaaa!
                                                         
                                                                                                                                           -BG






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára