sobota 7. novembra 2015

Ahojte ľudia!

Niečo na  úvod

Tu, v tejto ponurej virtuálnej realite sa volám Gwin BadGirl. Bývam v malom zapadnutom mestečku, chodím tridsať kilometrov do školy (autobusom, samozrejme), mám mimoriadne rozmaznaného kocúra, ktorý ma pripravil o kreslo v izbe a v stravovaní som hobit: 


Čo ma zaujíma
Fúúú (moja prvá reacia, keď som sem naťukala nadpis). Nie že by toho bolo veľa, ale ja som taký špecifický prípad, že ma všetko prestane rýchlo baviť. Ak ste nepochopili doteraz, pochopíte časom, nebojte sa.
Takže k téme.
Čo ma baví? Ľahká otázka, ľahká odpoveď: Knihy. Áno, knihy. A ešte aj... Hudba. Taký učebnicový príklad aktívneho domaseda a vyznávača papučovej kultúry.
V mojom prípade možno, aj keď aj na to si nájsť čas je u mňa vzácnosť. Viete, každý deň dve hodiny v buse, sedem hodín v škole. Prídem domov o štvrť na päť a som rada že žijem.
Ale o tom tento blog nie je. Sem chcem písať o tom, čo ma na tomto svete teší. Čomu som rada. Možno sa stane, že sem capnem niečo, čo ma doslova naserie, viete radšej sa vyventilujem na blogu ako na ľuďoch :D . Ale teraz vážne. Ja som mierumilovný človek zbožňujúci Taliansko, talianskú módu, pizzu, Škótsko  (na túto tému čakajte článok), zelenú farbu, New Orleans, pirátov, scifi, fantasy, steampunk a mnoho iného, čo ma zrovna teraz nenapadne.
Seriály teraz veľmi nepozerám, sem tam si nájdem čas na Teóriu Veľkého Tresku, poprípade Sherlocka. Ešte ma bavil aj Labyrint (kto videl má u mňa veľké plus), ktorý bol priam fenomenálny. A ten koniec, ľudia, ten koniec...ach.
Čo sa týka filmov, nebudem veľa vypisovať, napíšem len, že tento rok je na prvej priečke Pan a film, ktorý som si schopná pozrieť aj po miliónty-krát je určite Denník Bridget Jonesovej. Sme si tak trochu podobné.
Hudba... uf, to je nadlho. Vážne. Ale tak v skratke (aby ste si vytvorili o mne aspoň aký-taký obraz, ak ho ešte nemáte): Coldplay, Imagine Dragons, U2, Of Monsters and Men a Woodkid. Samozrejme počúvam aj viacej (oveľa viacej) pesničiek od viacej interpretov, ale to by bolo fakt na dlho.
A posledná vec. Knihy.
Moja srdcovka je isto-iste Sabriel od Gartha Nixa. Je to originálna, skvele prepracovaná, proste geniálna kniha.

Nesmiem nespomenúť Odkaz Dračích Jazdcov, Ritmatika, Jazdcov časom, Drahokamy, Kroniky Železného druida a Etiketu a špionáž.

Tak a to je nateraz odomňa všetko.
Vaša Gwin.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára