nedeľa 1. novembra 2015

Obkecávačky ohľadom jednej členky


Hi everyone! ^^ Ako už názov napovedá som jednou z členov, tudíž vám tu o sebe aj niečo málo poviem.

Takžeeee .... Hoj, ja byť BG! xD Hneď na úvod by sa hodilo povedať, že ja mať veľmi svojský spôsob písania, čo za chvíľu uvidíte. Rada vás všetkých (dvoch? troch?) spoznávam a dúfam, že spolu budeme vychádzať ^^.

Takže niečo podstatné o mne... hmmmm ... Stala som sa členkou no ... kamarátky, čo viac dodať. Myslím, že to bude zábava a ak nebudem taká lenivá a budem sem aj niečo pridávať (vážne sa budu snažiť xD) .... budu sa tešiť na vaše názory prípadne na čokoľvek iné. Ak som to dobre pochopila tento blog, ktorého som súčasťou nie je zameraný na nič konkrétneho, čo mi aj vyhovuje, pretože tu sa dáva tvorbe voľný priebeh. Proste keby som chcela môžem sem napísať čokoľvek (nie, kedy pôjdem srať sem vážne nedám xD).



Takže ja byť dievča, ktoré miluje športy, no akonáhle má ísť na nejakú súťaž je z toho celá nesvoja a občas (skoro vždy) to dodrbe. Strašne milujem teplo a pohodlie mojej postele (nie je nič krajšie ako sa večer zababušiť pod hrubikánsky paplón a zaboriť hlavu do mäkkého vankúšu).
Úprimne ako písať po mojom rodnom jazyku viem (prekvapivo niekedy aj nejaké tie íčka trafím), ale hold ... niekedy píšu jak retard. Rada miešam slovenčinu, češtinu, angličtinu a občas aj japončinu do jednej vety xD.

Japončina?? Hovoril tu niekto niečo ohľadom Japonska? A anime? Jop, ja. Ja byť Otaku telom a dušou ^^ ( No hate). Haterov vítam tak či tak a dúfam, že aj napriek tomuto budeme friends. Nezainteresovaných ľudkov vítam tiež (vôbec by som neskákala 5 metrov do vzduchu, keby ste začali pozerať tiež ...) a ďaľších Otaku vítam tiež :3 ( Haaaaiiiiiiii). Takže dá sa povedať ... vítam každých bez ohľadu na vzrast, vek, pohlavie či inšie prkotiny.

Furt málo? Lenže ja už napísať, že byť Otaku a milovať posteľ .... hmmm niečo viac .... O škole ... no komment xD. Rada kresím ... nemôžem povedať, že to je nádherné alebo dokonalé (to o svojich "kresbách" nehovorím nikdy), ale robí mi to radosť. Nekreslím dlho (rok? maybe), ale snaha je. Aj keď to nie je krásne a možno to nerobí ľuďom okolo mňa radosť ... budem na tom pracovať, aby im to radosť prinášalo, pretože bez vynaloženia nejakej snahy ničoho nedosiahneme ... Ok, konec deptania xD. Možno raz ... keď ma hentie dve k tomu dokopú ... možno sem voľačo hodím xD. Musím sa snažiť ^^.


Ešte niečo? ... Vyschli mi zdroje. Možno ešte taká malá drobnosť. Nemaľujem sa, nerada nosím šatôčky, topánočky poslednej módy a nerobím selfie s vypúlenými perami (až zle mi prišlo, keď som to sem písala a predstavila si to). Brrr, až ma striaslo. Fuj ... jak mne je zle, jak niektoré baby sa dokážu správať jak štetky (sry, ale tak to občas ... skoro stále vidím).
Rada počúvam rock, metal ale aj klasiku. Proste všetko, väčšinou záleží na nálade. Rada sa obliekam do teplákov, voľných tričiek a tenisiek. Nechty si neľakujem s výnimkou čierneho laku :3. Poväčšine sa rada obliekam za chlapca (vôbec momentálne na sebe nemá čierneho motýlika a čierny klobúk ....). Dalo by sa povedať, že ja byť chalan v ženskom tele .... a áno, so svojím pohlavým byť spokojná ... I am too weird ... but ok.

N-No a ... v-vôbec niekedy nevyzerám ako tá baba na tom obr ... Nemyslite si o mne, že rada bijem ľudí .... to vôbec ... možno chalanov, ktorí si to zaslúžia. Babe by som neublížila (pokiaľ si to nezaslúži). Možno nejaká moja časť osobnosti je tsundere .... maybe. I don´t know.



 That´s it! Ok, takže to niečo také málo o mne ^^. Dúfam, že som vás nejako neodradila alebo niečo podobné, no hold ... tohle byť ja xD. Nuže, lúčim sa s vami ľudkovia. Tak zatiaľ a dúfam, že sa skoro budeme (vidieť? počuť? ... debilný príklad).


Sayonaraaaa! 
-BG

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára